loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 607 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

نشریه دانشجویی تحریر با وجود عناصری مانند طراحی روی جلد ، پوستر ، کاریکاتور،طراحی سایت و رادیو تحریر رنگ و بویی دیگر به خود خواهد گرفت لذا از کسانی که میتوانند در این زمینه ها نیز ما را یاری دهند دعوت به همکاری میکنیم.

امیرحسین حیدری سردبیر نشریه دانشجویی تحریر در گفت وگو با باشگاه دانشجومعلمان ایران گفت: این نشریه در بهمن ماه 1392 فعالیت خود را در قالب ماهنامه شروع کرد با هدف این که دانشجویان بتوانند افکار و عقاید خودشان را به رشته تحریر درآورند و حرف دلشان را بزنند.

وی ادامه داد : صاحب امتیاز این نشریه ، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان می باشد و مدیر مسئول نشریه تحریر نیز آقای احسان صنعتکار هستند. 

وی افزود:نشریه دانشجویی تحریر در حال حاظر در حیطه های دانشجویی ، سیاسی و فرهنگی_ اجتمایی به همکاران گرامی آگاهی میدهد.

حیدری گفت: در نشریه تحریر اولویت اول را به واحد دانشجویی دادیم زیرا که این نشریه برای دانشجو معلمان است و دغدغه اصلی آن بازتاب انتقادات و درخواست های دانشجو معلمان میباشد. جایی که بتوان در یک چهارچوب قانونی و تعیین شده, اخبار و مشکلات دانشگاه فرهنگیان، حرف دل و نظرات دانشجویان را به گوش مسئولین و سایر همکاران رساند.

دبیر سابق واحد فرهنگی نشریه اظهار داشت: یک معلم باید انسانی را تربیت کند که در جامعه خود فردی تولید کننده باشد و از طرفی تمام فعالیت ها و افکار او در جامعه تاثیرگذار خواهد بود. لذا در نشریه تحریر چند صفحه ای را نیز به موضوع فرهنگ و جامعه اختصاص دادیم تا معلمان آینده به عنوان یک فرد تاثیرگذار در جامعه نظرات، عقاید و افکار خود را روی کاغذ بیاورند.

سردبیر نشریه با اشاره به اینکه فرهنگیان در روشنگری نسل جوان و جامعه در حیطه سیاسی نقش مهمی دارند، افزود: فرهنگیان باید این نقش را با جدیت ایفا کنند و به عنوان پیش قراولان بیداری و روشنگری جامعه، بر قشر جوان جامعه تاثیرگذاری داشته و آنها را آگاه کنند لذا در نشریه تحریر برای واحد سیاسی نیز صفحاتی را اختصاص دادیم تا مخاطبان ما طعم روشنگری سیاسی از نگاه دانشجو معلمان را بچشند. 

به گفته حیدری دانشجویان به ویژه دانشجومعلمان می توانند نشریه تحریر را در سایت پاتوق نشریات دانشجویی و همچنین در وبلاگ نشریه تحریر دنبال کنند.

دعوت به همکاری نشریه دانشجویی تحریر پردیس شهید باهنر اصفهان

سردبیر نشریه تحریر گفت: اکنون که نشریه تحریر در آستانه انشار دهمین شماره در سال دوم فعالیت خود میباشد، از شما همکاران و اساتید گرامی دعوت میکنیم که مطالب خود را به ایمیل( tahrir.cfu@gmail.com) نشریه تحریر ارسال کنید و ما را برای هر چه بهتر شدن این نشریه یاری دهید.

بر این اساس آخرین مهلت ارسال مطلب برای شماره بعدی 6مهر می باشد.

حیدری اظهار داشت: این نشریه برای دانشجو معلمان میباشد و حیات این نشریه بسته به قلم شما همکاران گرامی است و چون خونی است در رگ های این نشریه. 

وی ادامه داد: این نشریه با وجود عناصری مانند طراحی روی جلد ، پوستر ، کاریکاتور،طراحی سایت و رادیو تحریر رنگ و بویی دیگر به خود خواهد گرفت لذا از کسانی که میتوانند در این زمینه ها نیز ما را یاری دهند دعوت به همکاری میکنیم و منتظر قلم سبز و توانایی های شما هستیم.

راه های ارتباطی نشریه تحریر:

سامانه پیامکی : 300061322222

ایمیل نشریه تحریر: tahrir.cfu@gmail.com

آدرس وبلاگ: 

tahrircfu.blog.ir

bpbi.blogfa.com

دانلود نشریه دانشجویی تحریر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیر وبلاگ دانشجو معلمان ورودی 93و94 در تاریخ 1394/07/02 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت همکار گرامی.لینک شدید با افتخار.لطفا مارو لینک کنید.
پاسخ : با عرض سلام و احترام؛
ممنون از لطف شما ... متاسفانه قسمت لینک دوستان قالبمون مشکل داره و لینک ها رو نشون نمیده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 269
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 5,782
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 10,172
  • بازدید سال : 210,151
  • بازدید کلی : 3,488,898
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود