loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 548 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

جلسه ی هم اندیشی مدیر هسته گزینش استان وکارشناسان مصاحبه وتحقیقات با روسا ومعاونین پردیس های الزهرا وشهید بهشتی زنجان در محل پردیس الزهرای زنجان برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از پانا؛ در این جلسه که با موضوع رفع دغدغه های ذهنی و توجه بهداشت روانی دانشجو معلمان در امر تایید صلاحیت های قطعی برگزار شد، سید سالار موسوی مدیر هسته گزینش استان گفت: گزینش این دانشجویان بر اساس فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) انجام می گیرد.

 وی افزود: دانشگاه ویژه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاهها ی کشور از امتیازات و ویژگی های خاصی بر خوردار است وبرگفتار حکیمانه والهی بنیان گذار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حضرت امام راحل پیرامون فرهنگ استوار است که فرمودند: «اگر فرهنگ درست شود، یک مملکت اصلاح می شود»

موسوی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یعنی تربیت معلم یعنی ایجاد تحول ونوآوری یعنی قلّه ی تحول بنیادین در آموزش وپرورش وجهت تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی، این دانشگاه باید معلمینی را تربیت کند که بتواند قلّه ی تاریخی نظام تعلیم وتربیت را فتح نماید.

 مدیر هسته گزینش استان اضافه کرد: ملاک ومحور اصلی در این دانشگاه تربیت است لذا دانشجو معلمان باید تلاش کنند آینده ی آموزش و پرورش را ارتقا بخشند و عزت آموزش وپرورش را بالا ببرند و هویت یک پارچه اسلامی، ایرانی، انقلابی را حفظ کنند ودر کنار این مسائل شایستگی های تخصصی معلمی، ارتقا یابد.

 موسوی همچنین در این جلسه خطاب به روسا ومعاونین دانشگاه گفت: هسته گزینش با رأفت اسلامی، بدور از تعصبات جناحی، قومی، تنگ نظری، تسامح وتجسّس صلاحیت دانشجو معلمان را بررسی می کنند و بعد از حصول اطمینان کامل نسبت به تبدیل وضعیت از آزمایشی به قطعی اقدام می نمایند که خوشبختانه از دانشجویان هر دو پردیس این امر رضایت مندی است.

موسوی ادامه داد: از سوی بعضی از دوستان وسروران گرامی شفاهاً گزارش های می رسد که گزینشگران سخت گیری می کنند یا اینکه موجب نگرانی واضطراب دانشجویان شده اند یا اینکه دانشجویان را می ترسانند یا تجسس می کنند و... همه عزیزان بدانند هیچ گزینشگری خارج از ضوابط و قانون گزینش و آیین نامه اجرایی و خارج از دستور العمل ها وبخشنامه های هیأت مرکزی و هیأت عالی گزینش کاری نمی کنند و نمی توانند بکنند زیرا گزینش ابزاری برای ترس دانشجو نمی باشد بلکه حضور منطقی عاقلانه وهوشمندانه دارند.

وی درپایان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: «گزینش باید هوشمندانه عالمانه ودقیق باشد» تاکید کرد: از کلیه عوامل انتظار داریم ضمن یاری هسته گزینش در امور جاری تحقیق، شاهد تربیت نیروهای باشیم که در طراز جمهوری اسلامی باشد زیرا این دانشجو معلمان طی 30 سال متولی تعلیم وتربیت فرزندانمان خواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 290
  • بازدید امروز : 1,820
  • باردید دیروز : 1,973
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 12,921
  • بازدید ماه : 32,784
  • بازدید سال : 178,601
  • بازدید کلی : 3,457,348
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود