loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 495 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

 وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول نظام آموزشی در 10 سال آینده و در برنامه ششم و هفتم اجرایی می شود.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از ایرنا؛ علی اصغر فانی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار افزود : مطالعات برای تدوین سند تحول نظام آموزشی از سال 1381 آغاز شد و با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اجرایی شدن این سند در دستور کار وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید قرار گرفته است .

وی ادامه داد : ارتقای کیفیت در حوزه آموزش و پرورش و عدالت آموزشی از جمله مسائلی است که در سند تحول نظام آموزشی پیگیری می شود .

فانی از فضای مجازی به عنوان موضوع مهم روز جامعه یاد کرد و گفت : استفاده از فناوری های جدید باید با لحاظ کردن چارچوب های دینی و اسلامی همراه شود . 

وی وظیفه اصلی و مهم آموزش و پرورش را پرورش دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه کشور دانست و افزود : این نهاد جای سیاست بازی نیست .

وزیر آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان نهاد تربیتی همیشه باید دنبال ایفای نقش مهم و اثرگذار خود یعنی تربیت نسل آینده باشد .

فرماندار جویبار هم در این جلسه ظرفیت های ورزشی این شهرستان را تشریح کرد و گفت : با وجود پرورش قهرمانان مدال آور رشته های ورزشی بویژه کشتی ، این شهرستان از داشتن امکانات و بستر برای فعالیت ورزشی بی بهره است .

رضا گنجی افزود : در حالی جویبار جور مدال آوری رشته کشتی کشور را به دوش می کشد که سالن مناسب و با ظرفیت خوب برای برگزاری مسابقه ها و تمرین ندارد .

وی به وجود 18 کیلومتر ساحل دریای خزر در جویبار به عنوان ظرفیت خوب گردشگری یاد کرد و گفت که این ظرفیت به خاطر نبود امکانات و زیرساخت های لازم همچنان بدون استفاده باقی مانده است.

فرماندار جویبار یکی از مشکلات این شهرستان را زمین خواری دانست و گفت : سالهای گذشته در این شهرستان زمین به افراد برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی تحویل شد که سرمایه گذاری در آنها صورت نگرفته و لازم است با زمین خوارانی که این زمین ها را در اختیار گرفتند ، برخورد شود .

گنجی داشتن راه مناسب را از خواسته های دیرین مردم جویبار معرفی کرد و افزود : به خاطر نبود چنین بستری تصادف های زیادی در این مسیر شهرستان رخ می دهد که منجر به فوت می شود .

امام جمعه جویبار هم بخشی از گلایه های فرهنگیان را پیرامون ارزشیابی مطرح کرد و گفت : فرهنگیان این نوع نظام ارزشیابی را عادلانه نمی دانند .

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور از وزیر آموزش و پرورش خواست تا با بررسی وضعیت کنونی نظام ارزشیابی فرهنگیان ، به گلایه این قشر توجه کند .

وی سیاست زدگی را مشکل همیشگی آموزش و پرورش دانست و افزود : همیشه با تغییر دولت ها این نهاد و مدیران آن دستخوش تغییر می شوند در حالی که مدیران آموزش و پرورش می بایست خارج از هر جریان سیاسی بر پرورش نسل آینده تمرکز کنند .

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به مازندران در جلسات شورای اداری قائمشهر ، جویبار و سیمرغ شرکت کرد.

فانی پس از جلسه شورای اداری جویبار از مناطق توفان زده این هم شهرستان بازدید کرد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 2,233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 413
  • بازدید ماه : 33,610
  • بازدید سال : 179,427
  • بازدید کلی : 3,458,174
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود