loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 420 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

تجمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم» امروز با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در دانشگاه تربیت معلم رشت برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از دانشجو؛ جمع دانشجویی «نهضت ما زنده ایم»  با هدف احیای هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان و به منظور تقویت شجاعت و از خود گذشتگی در بین دختران جوان، ترغیب مخاطبان و تحکیم مبانی اعتقادی پیش از ظهر امروز با حضور جمع کثیری از دانشجویان خواهر دانشگاه های گیلان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تربیت معلم رشت برگزار شد. 

در پایان، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر رشت در این خصوص قرائت شد. 

در این بیانیه آمده است: 

هنوز زن ایرانی به عنوان یک الگو زنده است. 

 در زمانه ایی که جاهلیت در ردای روشنفکری جلوه گر می‌شود و زن را با نام آزادی اما در اصل به کام تعرض می‌خواهند، زن ایرانی همچنان سرافراز مانده است. 

سرافرازی از آن زنانی است که حرمت و عظمت خود را در برابر هجوم اندیشه های ناپاک و سوءاستفاده گر به باد فنا نداده اند. 

سرافرازی از آن زنانی است که اوج  احساس و لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه ترین میدان ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.

سرافرازی نصیب دختران و زنانی نیست که دل به آزادی غربی داده اند. آزادی که برای اولین بار به منظور استفاده ارزان از نیروی کار زن در انقلاب صنعتی مطرح شد و البته استفاده از زن به عنوان کارگر نه یک انسان. 

در چهارمین دهه از عمر انقلاب اسلامی هرروز شاهد موفقیت زنان زینبی کشورمان  هستیم که تلاش ها و سختی های آنان برای حفظ هویت اسلامی خود و به چالش کشاندن توطئه های صدامیان مثال زدنی است. 

حضور زنان باحجاب اسلامی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و ورزشی داخلی و بین المللی این حقیقت را اثبات می‌کند که زنان می‌توانند علاوه بر ایفای نقش پرارزش همسری و مادری در خانواده، در تمامی امور جامعه مشارکت فعالی داشته باشند. 

می‌توان خانواده را زهراگونه حفظ کرد و زینب وار در جامعه حاضر شد.

می‌توان بر خلاف دختران و زنان خودباخته که زندگیشان را با هدف های مرده ادامه می‌دهند، زنده بود و نفس کشید. نفسی پر از رایحه زیبایی و وقار. نفسی برای زندگی پر از هدف متعالی. 

هنوز زن ایرانی به عنوان یک الگو زنده است، 

ما زنده ایم. 

ما زنده ایم به تأسی از فرهنگ فاطمی 

ما زنده ایم با شور و عشق حسینی 

ما زنده ایم به نگاه مسیحایی سید علی

ما زنده ایم با استقامت و ایستادگی، استقامتی همچون سد، سدی در مقابل سیاست های به دور از تدبیر غرب زدگان که امید را در سراپا غربی شدن و دوری از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می‌دانند.

ما زنده ایم برای ایران، برای حفظ شرف و کرامت بانوی ایرانی

ما زنده ایم برای تربیت خانواده و جامعه ای در خور ظهور، تا ظهور حجت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 1,174
  • باردید دیروز : 1,451
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 3,957
  • بازدید ماه : 15,420
  • بازدید سال : 161,237
  • بازدید کلی : 3,439,984
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود