منابع آزمون جبرانی هماهنگ کشوری مهارت آموزان ماده 28 اعلام شد.
به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران؛ منابع و نشانی محل برگزاری به شرح ذیل می باشد:
نشانی محل آزمون مهارت آموزان ماده 28
تهران، خیابان شریعتی، انتهای خیابان معلم، مدیریت امور پردیس های استان تهران، مرکز شهدای مکه
2- منبع درسی طراحی آموزشی و طراحی واحد یادگیری
منبع درسی طراحی آموزشی و طراحی واحد یادگیری را از فایل ضمیمه دریافت کنید.
منابع آزمون جبرانی هماهنگ کشوری – تابستان 95 –
توضیحات |
چاپ |
انتشارات |
نام نویسنده |
نام منبع |
نام درس |
ردیف |
،شماره پیاپی ۱۶،صفحات ۱۲۴-۱۵۰ |
دوره۸،شماره ۲ |
نسخه فارسی .۱۳۹۲ |
مجله رسانه |
نقش تحلیل محتوا در فرایند آموزش |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم – زیست شناسی |
1 |
|
۱۳۹۳ |
نشر معاصر |
امان الله صفوی |
کلیات روش ها و فنون تدریس |
||
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
کتب ریاضی دوره اول متوسطه |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم – ریاضی |
2 |
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
کتب ریاضی سال دهم |
||
|
|
|
دفتر تالیف و برنامه ریزی گروه ریاضی |
راهنمایی تدریس معلم یکی از کتب رباضی سی صفحه اول |
||
از لینک زیر میتوانند دانلود کنن http://lilibook.ir/ |
|
کیهان |
جورج پولیا ترجمه احمد آرام |
|||
فصل ٥ و١٠ |
|
سمت |
حسن شعبانی |
*مهارت های آموزشی و پرورشی ( روش ها و فنون تدریس) جلد اول |
تحلیل محتوا و روش تدریس زبان فارسی اولویت با سه منبع اول است
|
3 |
فصل های اول تا ١٠ |
چاپ سوم. ١٣٩٠ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
*الگوهای یاددهی و یادگیری گام به گام تا انشای فارسی |
||
فصل های اول و دوم |
چاپ اول. ١٣٩١ |
مدرسه |
معصومه نجفی پازوکی |
*سواد خواندن آموزش درک خوانداری |
||
کل کتاب |
چاپ چهارم. ١٣٩١ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
بازی های دست ورزی |
||
کل کتاب |
چاپ چهارم. ١٣٩٠ |
مدرسه |
عبدالرحمن صفارپور |
آموزش مهارت نوشتن |
||
فصل های اول. دوم. سوم. |
چاپ سوم. ١٣٨٩ |
عابد |
حسن ملکی |
|||
کل کتاب |
1385 |
نشر دوران |
علی اکبرسیف |
اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی |
ارزشیابی از یادگیری |
4 |
www.arani.org |
1389 |
دفتر تالیف و برنامه ریزی کتب درسی |
آرین آرانی |
پودمان سنجش و اندازه گیری |
||
بخش اول |
- |
دفتر تالیف وزارت آموزش و پرورش |
کتاب راهنمای کاردرس هنر پایه های ابتدایی |
تحلیل محتوا و روش تدریس هنر |
5 |
|
فصل 1 و 2 |
1390 |
رشد |
فاطمه فلسفی هایده ارسطو |
آموزش هنر با رویکرد درک مساله |
منابع آزمون جبرانی هماهنگ کشوری – تابستان 95 –
توضیحات |
چاپ |
انتشارات |
نام نویسنده |
نام منبع |
نام درس |
ردیف |
کل کتاب |
- |
مدرسه |
کد 6003 |
روش تدریس ریاضیات ابتدایی |
تحلیل محتوا و روش تدریس ریاضیات |
6 |
- |
- |
وزارت آموزش و پرورش |
دفترتالیف |
کتابهای ریاضیات شش پایه ابتدایی |
||
www.chp.sch.ir |
|
|
|
راهنمای تدریس تفکرو پژوهش فایل این کتاب درسایت پایگاه کتابهای درسی قابل دانلود است |
تحلیل محتوا و روش تدریس تفکر و پژوهش |
7 |
|
1391 |
مدرسه |
آقازاده و تورانی |
کتاب راهنمای آموزش مهارتهای تفکرو پژوهش |
||
|
1394 |
سمت |
حسن شعبانی |
روش تدریس پیشرفته |
||
فصل طراحی آموزشی مهارت های پیش از تدریس: ص 133 تا 212 |
1384 |
سمت |
حسن شعبانی |
مهارت های آموزشی و پرورشی |
طراحی و تولید واحد یادگیری |
8 |
فصل نهم مدیریت کلاس درس و فصل دهم بخش دوم روش های تدریس245 تا 385 |
1389 |
|
محرم آقازاده |
روش های نوین تدریس |
||
ص 29 تا 112 |
1386 |
مدرسه |
ترجمه محدرضا سرکار ارانی |
الفبای مدیریت کلاس |
||
کل جزوه |
1395 |
- |
ملیحه تعادلی |
جزوه طراحی و تولید واحد یادگیری |
||
فصل دوم از ص 17 تا 36 فصل دوم از ص 45تا 52 فصل سوم از ص 71تا 91 فصل هفتم از ص 216تا 219 |
چاپ دوم 1391 |
نشر کتابهای درسی |
ناهیدفلاحیان محمدباقرآرام مریم نادری _آمنه احمدی |
روش آموزش مطالعات اجتماعی ویژه تربیت معلم |
تحلیل محتوا و روش تدریس مطالعات اجتماعی |
9 |
نخست، تحلیل محتوا و معیارهای انتخاب محتوا. دوم، سازماندهی محتوا . سوم، روش های تحلیل محتوا با تاکید بر روش ویلیام رومی. چهارم، روش های تدریس |
چاپ دوم 1388 |
انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی |
کورش فتحی و اجارگاه |
تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی |
تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره دوم - فیزیک |
10 |