دانشگاهیانی که تاکنون در سامانه عتبات دانشگاهیان ثبتنام کرده و در اطلاعات درج شده خود مشکل دارند، میتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از ایکنا؛ تمامی دانشگاهیانی که تاکنون در سامانه عتبات دانشگاهیان ثبتنام کرده و در اطلاعات درج شده خود مشکلی دارند، میتوانند با مراجعه مجدد به سامانه ثبتنام ثبتنام ستاد عتبات دانشگاهیان، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبتنامی خود و پرینت از آن اقدام کنند.
ثبت نام از ۲۳ تیرماه آغاز شده است و تا ۲ مردادماه ادامه خواهد داشت و نتایج بعد از قرعهکشی توسط سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir و ارسال پیام کوتاه به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید.
بنا بر این گزارش، تمامی دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان پسر، دانشجویان دختر با یکی از محارم، دانشجویان متأهل و کارمندان دانشگاهها میتوانند در ثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت کنند. متقاضی دانشجو باید در سال تحصیلی ۹۴ مشغول به تحصیل باشد و برای اساتید و کارمندان، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است.
همچنین اعزام زائران از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابجایی در مراحل بعدی وجود نخواهد داشت. درمرحله قرعهکشی برای هر تاریخ، قرعهکشی مجزا صورت خواهد پذیرفت.
اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استانها به مرز بهصورت زمینی و یا هوایی صورت میگیرد و در برخی استانهای بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است.
یادآور میشود، با مساعدت بانک ملّی ایران، مبلغ ۱۰ میلیون ریال بعد از قرعهکشی به دانشگاهیان متقاضی وام تعلق خواهد گرفت. البته فقط به زائر اصلی اعم از پسر و دختر وام تعلق میگیرد؛ یعنی همراه دختران وام ندارند. همچنین به فرزندان هم وام تعلق نمیگیرد. در اساتید و متأهلان هم به زائر اصلی و همسر وام تعلق میگیرد. کارمندان نیز وام ندارند.