loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 585 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (3)

دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زاهدان صبح امروز در جلسه امتحان در اقدامی عجیب از سوی استاد مربوطه خود با سئوالات امتحانی مربوط به رشته تحصیلی دیگری روبه رو می‌شوند که این امر اعتراض دانشجویان را برانگیخت.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران؛ یک دانشجو گفت: صبح امروز دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان زاهدان در حالی که بر روی صندلی های خود منتظر توزیع اوراق امتحانی بودند، ناگهان از سوی مسئولان دانشگاه به بیرون سالن امتحانات هدایت شدند.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که استاد مربوطه نسبت به طرح سئوال امتحانی اقدامی نکرده است و در نهایت با تماس های پی در پی مسئولان دانشگاه، این استاد با یک ساعت تاخیر به همراه سئوالات وارد دانشگاه می شود.

این دانشجو ادامه داد: در پایان امتحان مسئولان و استاد مربوطه با اعتراض شدید دانشجویان مواجه می شوند که کاشف به عمل می آید که سئوالات امتحانی مربوط به رشته تحصیلی دیگری بوده است؛ اما استاد همچنان بر مفهومی بودن سئوالات تاکید می کند.

لازم به ذکر است، به گفته دانشجویان در تمامی ساعات کلاسی این درس در طول ترم هیچ مطلب آموزشی توسط استاد ارائه نشده و به علت حضور 90 نفر در یک کلاس 40 نفره تمامی وقت کلاس به حضور و غیاب سپری می شده است. جای تعجب این جاست که این دانشگاه سال گذشته از سوی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان پردیس نمونه در کیفیت آموزشی انتخاب شده بود که در همان زمان نیز تعجب همگان را برانگیخته بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1395/03/22 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام .عرضم به حضورتان این خبر کذب تام.اون عزیزی که این خبر رو به شما داده احتمالا با ستاد مربوطه مشکل داشته.من یکی از دانشجوهایی هستم که امروز این امتخان رو داشتم.علت تاخیر برگزاری ناهماهنگی بین واحد تکثیر و استاد بوده.از طرفی متاسفانه استاد محترم به علت فوت یکی از اقوام نزدیک شود عزادار بودن و عملا مشغله کاری داشتن.سوالات امتخان هم کاملا درست بوده و چون سوالات مفهوم طرح شده بود سخت به نظر می رسید.
پاسخ : با سلام
این خبر از خبرگزاری دانشجو گرفته شده
لینک خبر:
http://www.snn.ir/detail/News/517143/153

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/22 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

کذب و بزرگنماییست حذف شود
پاسخ : با سلام
خبر از خبرگزاری دانشجوگرفته شده ، در صورت انتشار خبر تکذیب ، ماهم خبرتکذیب رو منتشر میکنیم

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/22 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

در پی انتشار خبر کاملا احساسی (دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زاهدان صبح امروز در جلسه امتحان در اقدامی عجیب از سوی استاد مربوطه خود با سئوالات امتحانی مربوط به رشته تحصیلی دیگری روبه رو می‌شوند که این امر اعتراض دانشجویان را برانگیخت.) که ساعاتی پیش منتشر شد.
و تعجب اکثر دانشجویان را برانگیخت و موجب اعتراض آنان شد که جرا دانشجویی نسنجیده بدون اطلاع دقیق و اقدام به ارسال خبر می کند
باید بیان کرد که سوالات توسط استاد محترم طرح شده بوده است منتها به علت مشکلی که برای ایشنان پیش امده بود سر زمان به دست مسئولین نرسیده است .
و در ضمن سوالات مربوطه به رشته دیگر نبوده است.
و این گفته ایشان که (در تمامی ساعات کلاسی این درس در طول ترم هیچ مطلب آموزشی توسط استاد ارائه نشده است.) بی انصافیست و به هیچ وجه توسط ما دانشجویان قابل قبول نیست.
و باز هم موضوع احساسی و اغراق شده این است که بیان می شود تمام وقت کلاس به حضور و غیاب سپری میشود. مگر باعقل جور می آید که 90 نفر در کلاس جا بشوند؟؟؟ آری درست است تعداد دانشجویان در کلاس خیلی بیشتر از نرم طبیعی بود اما مشکل اصلی از کجا بود ؟ از نداشتن فضای آموزشی کافی ، از کوچک بودن کلاسها از نبود سیستم سرمایشی کلاسها ، از سر ما بس کلاه ماندن موقع تقسیم بودجه دانشگاهی بود ، ای کاش مسئولین کشوری به فکر این مشکل ما بودند ای کاش رسانه ها این مشکل ما را حل میکردند
جناب فرستانده خبر آیا آبرو یک جماعت دانشجو باد هواست که با این اعمال خود آنرا بر باد می دهید ، شما با کدام دانشجو مشورت کردید ، و شما به هیچ وجه حق به تنهایی عمل کردن را نداشتید.
اگر صحبت های شما کاملا صحیح بود باکی نداشت اما حیف که صحت ندارد.



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 2,233
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 33,746
  • بازدید سال : 179,563
  • بازدید کلی : 3,458,310
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود