loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 377 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از اجرای روش های نوین برای برگزاری امتحانات دانش آموزان در مدارش شهر تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از پانا؛ اسفندیار چهاربند، در خصوص لو رفتن سوالات آزمون آمادگی دفاعی روز گذشته در شهر تهران، اظهار کرد: آزمون آموزش دفاعی روز گذشته در نهایت صحت برگزار شد و اینکه معمولا قبل از برگزاری آزمون ها شائبه هایی مطرح می شود، از گذشته بوده است. 

وی ادامه داد: این آزمون راس ساعت مقرر دقیقا مطابق با تمام ضوابط و مقررات برگزار شد. چارچوب ها و ضوابط سوالات امتحانات استانی با امتحان نهایی متفاوت است. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: با توجه به اینکه امروزه باید از فناوری های نوین برای سرعت دهی در نقل و انتقال سوالات استفاده کنیم بنا داریم در سوالات امتحان نهایی استانی از فناوری های نوین هم استفاده شود. 

چهاربند در این باره که چرا سوالات امتحانی در اتوماسیون اداری برای مدارس ارسال شده است و به این شکل سوالات براحتی در اختیار افراد قرار می گیرد، اشاره کرد: می توان امتحانات را به شکلی نوآورانه و مبتکرانه برگزار کرد امروز می توانیم ادعا کنیم که به فاصله 10 دقیقه قبل از برگزاری هر آزمون در سراسر تهران، سوال به مدرسه داده می شود بدون اینکه فردی تا زمان مقرر به سوالات دسترسی پیدا کند.

وی در باره اینکه چرا سوالات دیر در اختیار مدارس قرار گرفت، بیان کرد: در برگزاری آزمون آمادگی دفاعی دانش آموزان هیچ مشکلی وجود نداشت. 

فضای آموزشی شهر تهران 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت شهر تهران در حیطه فضای های اموزشی و فقر در این زمینه تصریح کرد: ما در زمینه فضای آموزشی کماکان محرومیت داریم و حدود 30 درصد فضاها استحکامشان تایید نشده و 33 درصد از فضاها نیاز به مقاوم سازی دارد. 

چهاربند با اشاره به اینکه 27 درصد از فضاهای آموزشی استاندارد هستند، افزود: همچنان در اولویت مشارکت برای نوسازی مدارس برای نوسازی هستیم تا بتوان مدرسه ایمن برای دانش آموزان فراهم کنیم. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا پیرامون مشکلات فضاهای آموزشی در منطقه 22 تهران گفت: در منطقه 22 به دلیل ساخت و ساز بی رویه انجام شده و عدم انجام تعهدات شرکت های انبوه ساز باید فضاهای آموزشی پیگیری بیشتری شوند. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شهرکهای جدید افزود: در شهر پردیس 22 پروژه در حال احداث است امیدواریم به تدریج این پروژه ها تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شود. 

نقل و انتقال به شهر تهران

چهاربند در خصوص نقل و انتقالات به شهر تهران، خاطرنشان کرد: نیازهای شهر تهران برآورد شده و می دانیم در هر دوره چه تعداد دبیر و آموزگار نیاز است سعی می کنیم در درجه اول از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استفاده و تامین کنیم سایر کمبودها نیز از طریق نیروهای غیرموظف تامین می شود.

وی گفت: هنوز به دلیل اینکه اطلاعات جذب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و نیروهای غیرموظف به دست نرسیده تا تیرماه می توانیم به جدول دقیق تعداد جذب نیرو به شهر تهران برسیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 2,233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 33,355
  • بازدید سال : 179,172
  • بازدید کلی : 3,457,919
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود