loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 487 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

دکتر مهرمحمدی در نشست شورای سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت گفت : مجموعه دانشگاه فرهنگیان باید بتواند از عهده این مسئولیت خطیر به شایستگی برآمده و تحول جدیدی را در برگزاری با کیفیت این جشنواره ملی به ثبت بر ساند.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از دانشگاه فرهنگیان؛ شنبه 8/12/94 نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت به ریاست دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و حضور دکتر صادق زاده معاون فرهنگی و اجتماعی و قائم مقام این شورا و دیگر اعضاء در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، دکتر مهر محمدی طی سخنانی با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و محول نمودن مسئولیت برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت به دانشگاه فرهنگیان این امر را نتیجه تلاش و کوشش معاونت فرهنگی دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه دانشگاه فرهنگیان باید بتواند از عهده این مسئولیت خطیر به شایستگی برآمده و تحول جدیدی را در برگزاری با کیفیت این جشنواره ملی به ثبت بر ساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای موفقیت در انجام این مسئولیت به یک تلاش و کوشش ویژه و هم افزایی نیاز داریم،  هم باید موضوع قرآن و عترت به صورت ویژه دیده شود که قداست دارد و هم این امر به لحاظ ماموریت و مسئولیتی که در سطح ملی است باید برای ما اهمیت ویژه داشته باشد.

وی،  از همه مدیران، استادان و همکاران دانشگاه فرهنگیان خواست خود را در انجام این مسئولیت که بر عهده دانشگاه قرار گرفته سهیم بدانند و برای برگزاری شایسته این جشنواره نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا انشاء الله به نسبت دوره های قبل گامی بهتر و بیشتر به جلو برداریم.

دکتر صادق زاده معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه و قائم مقام شورای سیاستگذاری نیز طی سخنانی تاکید کرد: این جشنواره باید گسترش و توسعه  فرهنگ قرآنی را به دنبال داشته باشد و بدین منظور ارائه برنامه های نوین ، بدیع و جذاب در مراحل برگزاری جشنواره می تواند مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از اعطای این مسئولیت به دانشگاه فرهنگیان این جشنواره را فرصتی مناسب برای بهره گیری از ظرفیت های قرآنی دانشگاه و ظرفیت سازی برای تربیت معلمان آشنا با آموزه های قرآنی دانست.

وی، نقش اعضا شورای هماهنگی را در روند برگزاری جشنواره مهم دانست و خواستار حضور نمایندگان این شورا در جلسات دانشگاه شد.

در ادامه معاون اداره کل فرهنگی و دبیر شورای سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت عملکرد خوب دانشگاه فرهنگیان را در حوزه قرآن و عترت و فعالیت های فرهنگی عامل مهم در انتخاب دانشگاه به عنوان میزبان سی و یکمین  جشنواره ملی قرآن و عترت معرفی برشمرد.

 وی ابراز امیدواری کرد دانشگاه فرهنگیان با استفاده از ظرفیت های فراوانی که در اختیار دارد بتواند میزبان شایسته ای برای این دوره از جشنواره باشد.

در بخش دیگری از جلسه، اعضای شورای سیاستگذاری ضمن طرح دیدگاه های خود پیرامون  جشنواره قرآن و عترت و مسئولیت خطیری که بر عهده دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است پیشنهادات و راه کارهایی را ارائه نمودند.

در این جلسه تصمیماتی برای تمهید مقدمات برگزاری جشنواره نظیر تشکیل کمیته ای با عنوان کمیته برنامه ریزی ذیل شورای سیاستگذاری با مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی، اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد طی فراخوانی میزبانی جشنواره ملی با شاخصه ها و استاندادرهای لازم به استان ها ارسال شود.

ایجاد سامانه ثبت نام و بارگذاری اثر و برگزاری نشست خبری سرپرست دانشگاه با اصحاب رسانه از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 2,233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 33,384
  • بازدید سال : 179,201
  • بازدید کلی : 3,457,948
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود