loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 647 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

متقاضیان محترم جهت ثبت نام عتبات دانشگاهیان اعم از پسران مجرد،متاهلین،دختران مجرد، اساتید و کارمندان دانشگاه از لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ آن دسته از افرادی که در هنگام ثبت نام اطلاعات خود را اشتباه ثبت کرده اند، می توانند با مراجعه به صفحه اول سامانه ثبت نام، گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب و نسبت به اصلاح موارد اشتباه اقدام نمایند.

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با لبیک با بيان اين مطلب اظهار داشت: زائرین دانشگاهی به شهرهای مقدس نجف،کربلای معلی و کاظمین مشرف می شوند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده زائرین سه شب در نجف اشرف،سه شب در کربلای معلی و یک شب هم در کاظمین اقامت خواهند داشت.

زارع گفت:طول مدت سفرهای هوایی یک هفته و در سفرهای زمینی ۹ روز است که در هر دو صورت زائرین یک هفته در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می شوند. گروه های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند نکته قابل توجه آن است که تمامی گروه های دختران به صورت هوایی اعزام خواهند شد.

گفتنی است اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره از ۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.

محمد زارع،معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره و همزمان با ایام خجسته آغاز امامت امام زمان(عج) از روز سه شنبه اول دی ماه در سایت لبیک آغاز شد.

وی افزود:پس از توقف عمره، برنامه ریزی های فرهنگی، اجرایی و اعزام ستاد در بخش عتبات عالیات متمرکز شده است و اکنون اعزام هر سه ماه یکبار برنامه ریزی شده است.ثبت نام این دوره از روز اول تا هفتم دی ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irانجام خواهد شد و ۲۸۷ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

زارع در مورد ظرفیت پذیرش و اعزام دانشجویان اظهار کرد: در دوره قبلی اعزام حدود ۸ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات اعزام شدند اما با توجه به استقبال دانشجویان،سهمیه به ۱۱۵۰۰ نفر افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه اعزام دانشجویان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است، درمورد اسکان دانشجویان گفت: هتل زائرین در نجف و در کربلا متمرکز است و هتل های مجزا برای اسکان زائرین دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درمورد زمان اعزام و قرعه‌کشی نیز توضیح داد: قرعه کشی همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از ۵ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.دانشگاه‌ها سهمیه خاصی ندارند و انتخاب زائرین بر مبنای قرعه کشی انجام می شود.

وی با بیان اینکه اعطای وام به زائرین دانشگاهی از دیگر تسهیلات مورد نظر است، اظهار کرد: هماهنگی با بانک ملت برای اعطای وام یک میلیون تومانی از دیگر تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان است که بدون سپرده گزاری و با کارمزد ۴ درصد انجام خواهد شد.

پاسخ به پرسش های متداول در خصوص عتبات دانشگاهیان(کلیک کنید) 

برای ورود به سامانه ثبت نام لطفا کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 227
  • بازدید امروز : 854
  • باردید دیروز : 1,451
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 3,637
  • بازدید ماه : 15,100
  • بازدید سال : 160,917
  • بازدید کلی : 3,439,664
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود