loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 1104 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

دومین گردهمایی رویش ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان صبح امروز با برگزاری آیین افتتاحیه این دوره با حضور دکتر مهرمحمدی؛ سرپرست دانشگاه فرهنگیان،حجن الاسلام و المسلمین ایمانی؛ امام جمعه فردیس و معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی، دکتر صادق زاده و دکتر ساکی معاون فرهنگی، اجتماعی و معاون پژوهش دانشگاه و ساکی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پردیس حکیم فردوسی کرج آغاز شد.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران؛ دکتر صادق زاده در مراسم افتتاحیه رویش تخصصی برادران که از امروز تا 2 مرداد در حال برگزاری است با اشاره سابقه برگزاری همایش رویش در سال گذشته به صورت کارگاه های مهارت آموزی گفت: در سال جاری گرهمایی رویش به صورت تخصصی برگزار می گردد.

وی افزود: در راستای گفتار ارزشمند شهید باهنر"مدرسه تعطیل می شود؛ اما تربیت تعطیل نمیشود" امسال نیز در طرح سال تحصیلی پیوسته  گردهمایی رویش را در راستای کسب شایستگی های معلمی و ارتقا سطح فعالیت های فرهنگی برنامه ریزی کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: بر همین اساس از هر پردیس 5 نفر از دانشجومعلمان برگزیده به این دوره که شامل برگزاری کلاس های آموزشی خاص در راستای توسعه فعالیت های کانون ها و انجمن ه پیش بینی شده، دعوت شدند.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را ایجاد انگیز ه و توانایی مدیریت به ویژه مدیریت فعالیت های جمعی دانست و گفت: رویش تخصصی امسال در دونوبت از 31 مرداد تا 2 شهریور برای پسران و از 7 تا 9 شهریور برای خواهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادق زاده، افزود: کارگاه های مهارتی، کاربردی در 12 ساعت تخصصی و 8 ساعت عمومی برنامه ریزی شده و به شرکت کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه اعطا خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم دانشجومعلمان شرکت کننده در این دوره با تجربه آموزی بتوانند سفیران توسعه فعالیت انجمن ها و کانون ها در سطح کشور باشند و برنامه های پیش بینی شده را در پردیس های خود به صورت فعال ادامه داده ، زمینه ارتباط موثر دوستان خود را در این فضا فراهم آورند.

صادق زاده  در بخش دیگری از سخنان خود به حضور شخصیت های برجسته به عنوان حامی و هدایتگر هر کانون اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به ضرورت پرداختن به فعالیت های جمعی از نوع کانون و انجمن ها گفت: بر اساس شواهد، متاسفانه روحیه کارگروهی، همکاری و همراهی کمرنگ شده و بیش از حد انتظار شاهد فردگرایی و رقابت های فردی هستیم، این معضلی است که در نظام تربیتی کشور باید برای آن چاره بیندیشیم، تشویق روحیه کار جمعی در دستور برنامه های ماست و این دوره آغاز یک حرکت مبارک در دانشگاه فرهنگیان در این راستاست.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه کار جمعی در معلم موجب تسری این امر در جامعه خواهد شد. آموزش فعالیت گروهی برای دانشجومعلمان نیز صرفا از طریق کلاس درس صورت نخواهد گرفت؛ کانون ها، انجمن ها و تشکل ها عرصه مناسبی برای بروز و ظهور توانایی انجام و فراگیری فعالیت های گروهی است.

دکتر صادق زاده ادامه داد: کانون ها فرصت مناسبی است تا دانشجومعلمان وجه جمعی حیات طیبه را فراگیرند، لذا شما دانشجومعلمان را به عنوان نخبگان و برگزیدگان دانشگاه فرهنگیان دعوت کردیم تا با آموختن رهبری و هدایت به ترویج کارجمعی همت گمارید و بحث شکل گیری و توسعه کانون ها و انجمن ها را به ثمر برسانید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان خطاب به دانشجومعلمان خاطرنشان کرد: آینده آموزش و پرورش از آثار افعال جمعی و شایسته شما برکت خواهد گرفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 301
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 1,390
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 6,920
  • بازدید ماه : 18,383
  • بازدید سال : 164,200
  • بازدید کلی : 3,442,947
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود