سرپرست دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: تعالی کیفیت در دانشگاه فرهنگیان پروژه ای دائمی است و ما با تمام وجودمان نیاز به تربیت معلمانی داریم که منشاء تحول باشند.
به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از پانا؛ محمود مهرمحمدی در خصوص موضوع کیفیت سطح آموزش در این دانشگاه، کیفیت آموزشی در دانشگاه فرهنگیان را درگرو عوامل درونسازمانی و برونسازمانی دانست و گفت: با توجه به اینکه زمان چندانی از عمر دانشگاه فرهنگیان سپری نشده، اگر انتظار داشته باشیم این دانشگاه با مدریت کردن عوامل درون و برون سازمانی به کیفیت بسیار بالایی از آموزش دست پیدا کرده باشد انتظاری غیرواقعبینانه است. بنابراین با نظر به این واقعیت که ورودی های سال 91 در شرایطی وارد دانشگاه شده اند که زیرساختها در دانشگاه و عوامل برون سازمانی آمادگی مطلوب و ایدهآل را نداشتند، امروز وارد مرحلهای شدیم که دانشآموختگانمان را با کیفیتی مقبول به نظام تعلیم و تربیت عرضه کنیم.
وی ادامه داد: کیفیت یک فرایند در دست تکوین و تکمیل است و تعالی کیفیت در دانشگاه فرهنگیان پروژه ای دائمی است و ما با تمام وجودمان نیاز به تربیت معلمانی داریم که منشاء تحول باشند و باید تلاشمان را در جهت رسیدن به این هدف ادامه دهیم؛ گرچه هنوز با این هدف فاصله داریم.
مهرمحمدی برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای را گامی در راستای کیفیت بخشی آموزشی این دانشگاه دانست و افزود: ارزیابی صلاحیت حرفه ای یا طرح "اصلح" که از آن تحت عنوان آزمون جامع هم نام برده می شود اقدامی است در همین جهت. لذا چنانچه هر یک از دانشجومعلمان ورودی آزمون استخدامی به هر دلیل نتوانستند صلاحیت ها و حد نصابهای لازم را احراز کنند ما با پیش بینی اقدامات جبرانی از آنها حمایت می کنیم تا پس از احراز شایستگی های آنها را روانه آموزش و پرورش کنیم.