دانشجومعلمان عزیز در این مطلب قصد داریم کلیه گزارش های کارورزی5 مرتبط با پایه ششم ابتدایی را برای دانلود بگذاریم.
به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران؛ دانشجومعلمان گرامی در ادامه میتوانید گزارش های کارورزی را دانلود نمایید.
توجه) این گزارش ها یا توسط دانشجومعلمان برایمان ارسال شده یا از کانال ها وسایت های مختلف جمع آوری شده است.
درخواست) دانشجومعلمان گرامی ، با ارسال گزارش های کارورزی خود این مطلب را غنی کنید.
نحوه ارسال:
1. فایل خود را به (ttscfu@gmail.com) ایمیل کنید.
2 . در تلگرام به آیدی(istclub91@) ارسال کنید.
منابع: کانال خبری آموزشی فرهنگیان ایران(https://telegram.me/istclub)،کانال دنیای گزارش کارورزی(https://telegram.me/yarebename1)، دانشگاه فرهنگیان(https://telegram.me/cfuac)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گزارش کامل کارورزی 5 مرتبط با پایه ششم
1. دانشجومعلم عزیز شما میتوانید باارسال گزارش خود ، سایر دانشجومعلمان را در نوشتن گزارش یاری نمایید.
2. ......................................
3. ........................................
4. .......................................
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نمونه فرم های مرتبط با کارورزی 5 ، پایه ششم
ردیف |
تاریخ ارسال |
نام فایل |
موضوع |
پایه |
فرستنده |
دانلود |
1 |
94/11/29 |
فرم ج |
ریاضی – ضرب کسرها |
ششم |
عادل پور |
|
2 |
شما ارسال کنید |
ششم |
شما |
دانلود |
||
3 |
ششم |
دانلود |
||||
4 |
ششم |
دانلود |
||||
5 |
ششم |
دانلود |
||||
6 |
ششم |
دانلود |
||||
7 |
|
ششم |
دانلود |
|||
8 |
|
|
|
|
|
---- |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|