loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 535 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دکتر مهر محمدی ورود دانشگاه فرهنگیان به برنامه  جدید پذیرش دانشجو از طریق آزمون استخدامی را اتفاقی بزرگ در تربیت معلم خواند و گفت: البته نمی خواهیم این روش را نسبت به روش های دیگر مرجح و روش ممتازی برای رسیدن به تربیت معلم با ویژگی ها و شایستگی های مورد نظر بدانیم و ممکن است محدودیت ها و مضیقه هایی به همراه داشته باشد.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران؛ سومین نشست دکترمهرمحمدی با کارکنان سازمان مرکزی با هدف همدلی در راستای  ارتقاء دانشگاه، یکشنبه 27 دی ماه در سالن شهید باهنر سازمان مرکزی برگزار شد.

در این دیدار دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضمن  ابراز خرسندی  از حضور در جمع همکاران با اشاره به حضور پر شکوه اساتید در اجلاس سراسری استادان در مشهد به عنوان نمادی از اقتدار و عظمت دانشگاه؛ اجتماع همکاران در سازمان مرکزی را تداعی کننده همان شکوه برشمرد و افزود: این نشست با هدف  مشترک همدلی و کوشش صادقانه برای رساندن دانشگاه فرهنگیان به جایگاهی که شایستگی آن را دارد است و این با هم بودن  سرمایه با ارزشی است، دارا بودن چنین نیروی انسانی می تواند در دستیابی به هر مقصدی یاری دهنده باشد .

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تبریک به فرجام رسیدن برجام، این اتفاق را به استناد پیام رییس محترم جمهور جدال احسن برشمرد و از تقارن برگزاری نشست صمیمی با همکاران در چنین روز غرور آفرینی ابراز خرسندی کرد.

 وی ضمن اشاره به بهره برداری از ساختمان های جدید در سازمان مرکزی فضای فیزیکی و کاری مناسب را از امکانات پایه برای افزایش عملکرد و کمک به انجام وظایف به نحوه احسن برشمرد.

دکتر مهر محمدی ورود دانشگاه فرهنگیان به برنامه  جدید پذیرش دانشجو از طریق آزمون استخدامی را اتفاقی بزرگ در تربیت معلم خواند و گفت: البته نمی خواهیم این روش را نسبت به روش های دیگر مرجح و روش ممتازی برای رسیدن به تربیت معلم با ویژگی ها و شایستگی های مورد نظر بدانیم و ممکن است محدودیت ها و مضیقه هایی به همراه داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش بر تلاش برای ایجاد بسترهای اجرایی و پشتیبانی های لازم برای آشکار کردن ظرفیت های این روش تاکید و خاطر نشان کرد: با وجود تمهیدات  لازم اگر این روش نتواند هدف های ما را در تربیت معلم محقق سازد می بایست به دنبال راه بهتر و پاسخگو در این زمینه برویم.

در این نشست همچنین نتایج ارزیابی معاونت ها و ادارات سازمان مرکزی از نگاه مدیران استانی اعلام شد.

نشست مذکور با پرسش و پاسخ همکاران و سرپرست دانشگاه پیرامون لزوم ایجاد مهارت کارآموزی و کارآفرینی با استناد به برنامه توسعه، اعمال مدارک کارکنان، تبدیل وضعیت مامورین آموزش و پرورش، نیاز به ایجاد مهد کودک برای مادران شاغل در سازمان، نقش و فعالیت بسیج اساتید و نظام تقدیر و تشکر ادامه یافت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 324
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 2,233
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 33,612
  • بازدید سال : 179,429
  • بازدید کلی : 3,458,176
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود